четвер, 6 квітня 2017 р.

Найбільший скарб - здоров’я

7 квітня світова спільнота відзначає Всесвітній день здоров’я. Саме в цей день у 1948 році була створена Всесвітня організація охорони здоров’я, членами якої поступово ставали різні країни світу, а Україна була однією з перших.
В рамках відзначення цієї дати 5 квітня у Радехівській бібліотеці був проведений День здоров’я. Для користувачів відкрита книжкова виставка «Бути здоровим – це модно».  
Бібліотекар читального залу Ганна Стадник підготувала та провела тематичні діалоги-дискусії «Наше здоров’я у наших руках» біля виставки-поради «Скарби народної медицини».
Цього дня у бібліотеку була запрошена лікар сімейної медицини Оксана Богданівна Кришталь. Вона розповіла про найболючіші проблеми здоров’я та надала рекомендації по його збереженню. Фахові відповіді на запитання та консультації про важливість активного способу життя зацікавили аудиторію.
Запрошуємо усіх, хто дбає про своє здоров’я, до перегляду та обговорення експозиції «Заповіді народних цілителів».  
 


Немає коментарів:

Дописати коментар